obrázek

8. září 2015

Občas je prostě třeba zavřít hubu!

Zdravím Vás z hektického úterý
chtěla bych se omluvit za mou nečinnost, ale bylo toho tolik! Ono je toho pořád hodně, ale nakonec jsem si dnes udělala jasmínový čaj, přehodila přes sebe deku a začala psát tyhle řádky. Už chci zase přidávat víc! 


Přemýšlela jsem, jestli nepozměním koncept blogu. Dávala bych sem každý týden dva články. Jeden z focení a druhý kecací, motivační, přínosné (s občas bonusovým receptíkem.) Co si o tom myslíte? Bavilo by vás to? 

Upřímně vám řeknu, že poslední dobou jsem ani nevěděla co psát. Bylo toho hodně negativního a nechtěla jsem si to zde ventilovat. Občas je prostě třeba zavřít hubu! Dnes to bylo krátké, já vím. Vyjádřete se k novému konceptu a příští článek už udělám zajímavějším... na psí uši


8 komentářů:

  1. Super nápad!! :) Hlavně ten název článku je pecka a někdy dost trefný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, bude to tak! :) Jo, poslední dobou u mě platil dvojnásob :D

      Vymazat
  2. Já si myslím, že koncept je to fajn, určitě bys to měla zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. To jsem ráda, od příštího týdne startuji a děkuji. :)

      Vymazat
  4. ten pejsek je dokonalej, pozdravuj ho ode mě :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není náš, ale až ho zase potkám, tak vyřídím. :D

      Vymazat