obrázek

18. srpna 2015

Šmakoun ala tataráček

Zdravím vás z upršeného úterý
možná je to počasím, ale tento týden mi začal poněkud nešťastně a zatím se to celkově v tomto duchu nese. Už mi zase odřeklo pár slečen focení a já už se tak těšila, takže teď už věřím, že nějaké dopadne! 


Dnes jsem si připravila jednoduchý (opět) recept, který vlastně nebyl v plánu, ale zradily mě suroviny. Takže proto dnes trochu jiný Tataráček

Potřebujete: 
100g Mexického šmakouna, 1/2 cibule na kostičky, 1 lžička sladké papriky, 1/5 lžičky kmínu, 1 kávová lžička Worchestru, 1 lžička hořčice, 2 lžičky kečupu, 1 lžička soli, česnek, pečivo 


Postup: 
Šmakouna buď můžete nastrouhat na jemno a následně zamíchat se zbytkem surovin nebo jako já, můžete všechny suroviny dát do přístroje a jemně rozmixovat



Dejte vychladit na cca. 1 - 2 hodiny do lednice 


Opečte topinky (jak kdo má rád) - já je dělám na sucho, protože olej dávám opravdu minimálně. Potřete "zdravým" tatarákem a dozdobte třeba rajčetem a cibulkou. 


Dobrou chuť. :* 

A dejte vědět jestli se vám receptové články líbí a jestli máte rádi Šmakouna? Já ho miluji! 

6 komentářů:

  1. Vypadá to krásně i přesto, že tatarák moc ráda nemám:/:D
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já miluji i ten z masa, ale přeci jen, ten se nedá jíst v dietce. :/ :D

      Vymazat
  2. Šmakouna mám moc ráda, ale že se dá udělat i jako tatarák jsem teda vůbec netušila :) takže to rozhodně musím zkusit, protože tatarák miluju :) děkuju moc za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, chce to ochutnávat v průběhu. Jinak je to spíš "tatarák" ala pomazánka, ale občas to bodne a je to rychlé. :)

      Vymazat
  3. Ooo mnam vypadá to vážně skvěle! Až budu mít zase v ledničce šmakouna určitě vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat