obrázek

14. září 2015

Fotila jsem krásné stvoření, které můžete potkat jen v lesích

Krásné pondělí Vám přeji
po ohlasech z minulého článku jsem se rozhodla, že nový koncept opravdu zavedu a proto se můžete těšit na dva články týdně (když to čas a múza dovolí.

Dnešní článek bych ráda věnovala nedávnému focení, které jsem už dávno chtěla realizovat. Jedním slovem bych ho popsala jako: "Úchvatné!" Slečna Anička s kterou jsem byla domluvená byla naprosto okouzlující a hlavně povahově naprosto skvělý člověk.



Já byla v tu dobu s rozbíhajícím zánětem mandlí a jsem velmi ráda, že fotky i přes mou indispozici dopadly skvěle. "A co jsem fotila?" Fotila jsem krásné stvoření, které můžete potkat jen v lesích a jen, když budete mít velké štěstí! Já ho měla a potkala jsem "Fauní" slečnu - vílu - éterickou bytost, která mě dostala svou přirozeností. 

Doufám, že se vám můj fantasy shooting bude líbit a pokud ano, budu ráda za komentář nebo sledování mé FB page. V dohledné době se už připravuje další fantasy focení. 

Kdo našel na fotce největší krásno? Možná, když se zadíváte dozadu na jednu z fotek, tak ho najdete! 






3 komentáře:

  1. Jůů, tak to je pecka!!!! :)) Doufám, že už jsi na tom s mandlemi lépe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky z nich mám radost! :) Už je, ale byl to tedy Mordor, nemohla jsem nic. :(

      Vymazat
    2. To věřím :/, tak hlavně, že je ti už lépe :)

      Vymazat