obrázek

9. srpna 2015

Mugcake aneb dobrota z ovesných vloček!

Krásnou letní neděli Vám přeji
mám pocit, že léto se zbláznilo a chtělo i nám Čechům dopřát mořské počasí, ale důležité chybí a to vlhký vzduch, protože ruku na srdce, jak se vám usíná? Mně teda moc dobře ne, i když přes den to sluníčko a pařáčky u bazénu miluju.

Nechutná vám, či jste přejedení ovesné kaše? Mám pro vás řešení! Zkuste Ovesný Mugcake, který jako odpůrce "kaše pro prasata" pozřu i Já!


Potřebujete: 
30g ovesných vloček, 1 vejce, půl zralého banánu (já občas dávám celý), čajovou lžičku kypřícího prášku, dvě lžíce vody (já občas dávám ovesné mléko) a pro dochucení třeba skořici nebo kokos. 



Postup:
Ovesné vločky nejprve rozmixujte na mouku. Poté smíchejte s vajíčkem, banánem, kypřícím práškem, vodou a skořicí. Vše pořádně zapracujte do sebe a nalijte do připraveného hrníčku či formy.



Nechte zapéct na 4,5 minuty v mikrovlnné troubě. 

Podávejte s tvarohem (jogurtem), ovocem, kokosem, kostičkou hořké čokolády. Mugcake je nejlepší ještě teplý a krásně vás zasytí! Dobrou chuť :*



Máte rádi ovesnou kaši? Milujete, když jídlo vypadá hezky i na talíři? Ochutnali jste někdy Mugcake?

10 komentářů:

  1. Vypadá to krásně, určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemůžu si pomoci, ale ta zelená barva vypadá tak Velikonočně :D Ale musí to být výborné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiný prostírání jsem doma nenašla, aspoň to je barevný! :D To je a je to super rychlé!

      Vymazat
  3. Mňam, to vypadá jak pořádná dobrota. Dělávám palačinky z ovesných vloček, tak zkusím i toto :)
    Rosette

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc dobře, určitě to vyzkouším, děkuji za tip!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mnaaam!

    http://natalislife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat