obrázek

4. července 2015

Kam v Amsterdamu? Do Zoo přeci!



Občas se vám stane, že sedíte v útulné kavárně v Amsterdamu a říkáte si: "Co mám sakra dělat?" V tom se ozve vaše dětské Já a řve: "Co sedíš? Padej do zoo, když to máš 200 m od hotelu!" Vy se rozeběhnete a následně si říkáte: "Jsem to vymyslel/a zase dobře!"

Proto bych ráda věnovala článek krásné zoo Artis v samém srdci Amsterdamu. Za sebe určitě doporučuji a pokud se chystáte na cestu do tohoto krásného města, najděte si půlden času na nejstarší zoo v Nizozemí. Byla jsem opravdu překvapená krásnými a prostornými výběhy a zvířaty skoro na dosah ruky, například malého leguána jsem fotila z cca. 30 cm, což bylo jak dárek k Vánocům. Za vstup zaplatíte okolo 20€, což není úplně málo, ale dala jsem víc peněz za větší kraviny, než za zážitek!

Pro mě nejkrásnější expozice byla určitě v podobě pavilonu motýlů, kde jsem se opravdu uklidnila, i přes mého otravného spolucestovatele a jako druhou bych zařadila výběh bílých vlků, kteří byli opravdu magičtí.








Doufám, že se vám nahlédnutí do této zoologické zahrady líbilo a třeba se jednou vydáte okukovat flirtujícího gorilího samce.


Byli jste někdy v Artis zoo v Amsterdamu nebo této zábavě vyloženě neholdujete? 
Na závěr chci říct, ať si užíváte veder a nereptáte, protože pak bude zase moc zima. :*

6 komentářů:

  1. Ten vlk je nádherný!
    Takže říkáš, že až budu dlouho v Amsterdamu a nebudu vědět, co dělat, mám zaplatit 20 "éček" za ZOO a vyplatí se to? :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš být ani dlouho, jestli máš ráda zvířata, tak bych se do ní určitě podívala. :) Omlouvám se za pauzu ve Francii byla slabá wifi. :) :D

      Vymazat
    2. Francie nemá wifi? Tss.. :D Dělám si legraci, když si můžeš užívat, tak kašli na internet :)

      Vymazat
    3. Tak je pravda, že mi tam nijak nescházela, protože jsem neměla moc čas. :) :D

      Vymazat
  2. Jé, to jsou skvělé fotky! Já už v Zoo hrozně dlouho nebyla, natož v zahraničí. A musím říct, že ten gorilí samec vypadá dost drsně, takovej král. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji... ten byl ze všech nejdrsnější... dokonale pózoval model. :D

      Vymazat